lördag 2 januari 2010

Mer rost i landet !



Det blev en bit kvar av armeringsmattan när vi satt upp den mellan stolpar för rosor och klematis att klättra på. Jag provade olika sätt att använda "snutten" på och nu står den böjd mot staketet med duktyngder som extra smycken. Meningen var att klematisen skulle klättra upp på korgen framför och sedan efter ruthålen upp på staketet, men den här klematisen fick nog fel vägbeskrivning !

Till sommaren 2010 tänkte jag plantera vit rosenskära eller höga rosa solrosor istället som får ta sig upp genom rutorna, hoppas jag har bättre länk till dom !

Grodan fick komma upp på en piedestal (loppisfynd naturligtvis) i landet stället för att hålla till nere på jorden. Jag tror han var nöjd med bytet !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jättekul att du vill skriva en kommentar till mitt inlägg ! Varje kommentar värmer i hjärteroten ! kram Isa