söndag 6 juni 2010

Med spikar i ryggen !


Efter gårdagen när vi röjde av uteplatsen, fyllde igen efter grävningen och la tillbaka stenplattor mm blev det en bara-vara-dag i dag ! Så skönt att filosofera och sova en stund ute i solsängen med spikmattan i ryggen och humlesurr i öronen ! Och ett lagomt svårt korsord att trimma hjärnan med emellanåt!

Rekommenderar verkligen spikmattan för avslappning och återhämtning ! Använder min varje dag efter jobbet och ibland innan också för att syresätta kroppen och hämta kraft. Har mattan bredvid sängen på natten och när vargtimmen slår till är den en oumbärlig vän att ta till för att komma till ro igen !

Ha det så gott alla bloggvänner där ute och kom ihåg att pausa ibland i trädgårdsarbetet ! Med eller utan spikar i ryggen !

Kram/Isa

3 kommentarer:

  1. Spikmatta är kanon ... somnar nästan med en gång! *ler*

    SvaraRadera
  2. Spikmattan i solstolen har jag aldrig provat :-) Man somnar verkligen gott efter en stund på mattan..... Pausa - ja det behöver vi verkligen, fast ibland svårt att prioritera när man har så mycket kul för sig :-)

    Ha en bra dag!
    /Charlotte

    SvaraRadera
  3. Just ja, tack för påminnelsen! Ska nog ta mig en spikmattestund idag, jobbade hela lördagen och söndagaen med att rensa ogräs på min försummade koloni!
    Spännande att se hur växthuset tar form här hos dig!
    Växthusmadam

    SvaraRadera

Jättekul att du vill skriva en kommentar till mitt inlägg ! Varje kommentar värmer i hjärteroten ! kram Isa