onsdag 23 mars 2016

Utlottning av Blomsterglädje




Inspirerande vackert !

Jag har fått möjligheten att lagom till påsk lotta ut ett ex av en ny fantastiskt vacker trädgårdsbok - "Blomsterglädje" i samarbete med Hus&Hem.

Här finns sagolika bilder på hela säsongens blomsterglädje, från de första skira lökarna till sensommarens lysande höjdarblommor. Allt inramat med inspirerande gör det själv-tips och planteringsråd för både rabatt, kruka och vas. Har du tänkt på att en enda blomma kan förvandla ett helt rum ?

HÄR kan du ta en snabbtitt på utdrag ur boken !

Utlottningen pågår till 29 mars. Vinnaren dras den 30 och meddelas på bloggen.
Alla som skriver en kommentar har en lott var. Har du ingen blogg - ange din mailadress istället så jag kan nå dig. Lycka till - kanske är det just du som har turen på din sida !

Ha det så gott alla trädgårdsvänner !
Kram/Isa

32 kommentarer:

  1. Så fin bok! Det hadde vært utrolig kjekt å vinne! Ha en fin påske! Klem fra Anne-Kristin

    SvaraRadera
  2. Det hadde vært supert å kunne vinne denne boka. Ønsker deg en fin påske.

    Vivi

    SvaraRadera
  3. Klart man vill vinna boken, jag gillar blomsterböcker, har köpt en del på loppisar,
    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  4. Vilken fin bok med underbara bilder! Pionsidan får mitt hjärta att banka! Jag vill gärna vara med på utlottningen av den!

    Ha en fin påskvecka!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Hej
    Jag läser alla dina inlägg. Har en plätt på jorden uppe i Roslagen som nu ska bli en trädgård...Allt som växer och blommor i synnerhetär ren och skär glädje och jag skulle gärna vinna den fina boken.
    Önskar dig en god och glad Påsk 💐😀
    Hälsningar
    Helene

    SvaraRadera
  6. Det vore ju en härlig födelsedagspresent jag som fyller 65 den 29 mars.
    Så klart vill jag vara med den ger en massa inspiration nu när det är en mörk jord på marken än så länge.
    Ha det gott och njut var dag även om det snöar
    Kram Meta

    SvaraRadera
  7. Låter som en härlig bok så jag anmäler mig gärna till utlottningen!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  8. Ser ut vara en härlig inspirerande bok. Helt i min smak så nu håller jag tummar och tår för att denna bok ska hamna hos mig :)
    Ha en fortsatt fin dag

    SvaraRadera
  9. Jessica axelsson23 mars 2016 kl. 13:04

    Åh va jag hoppas på att vinna den boken ����

    SvaraRadera
  10. Den här chansen kan man ju inte missa :) Glad Påsk!!

    SvaraRadera
  11. Varför tvekar våren? Här finns inspiration till den!

    SvaraRadera
  12. Alltid lika härligt med inspiration i fina trädgårdsböcker!
    Jag älskar att blogga och hämtar mycket inspiration runt om i bloggvärlden, men inget slår den speciella känslan att krypa upp i soffhörnan med ett glas vin och en fysisk bok som innehåller vackra bilder och att få drömma sig bort i den en stund!
    Önskar dig en fin och solig påskhelg!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  13. Hej! Jag är gärna med i utlottningen, att få drömma om sommar och blommor och få inspiration skulle vara trevligt!
    Kram från Nanne

    nanne.lonnqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Hej, har nyligen hittat din blogg och denna fina utlottningen vill jag inte missa.
    Önskar dig en fin och glad påsk!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  15. Men åh så fin! Klart jag vill vara med på den utlottningen.
    Glad påsk!
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  16. Hej Vill gärna vinna den fina boken.Blir så inspirerade av dina fina bilder

    Från ditt fina växthus. Glad Påsk Gunilla
    aigunilla@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Blomsterglädje kan det aldrig bli för mycket av.
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  18. Det skulle vara kul att vinna boken :) Härlig blogg! Blir så inspirerad av dina fina upplägg!
    jonna_makinen@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Ohhh, jag är med, självklart! Den ser verkligen fin ut den boken...
    Hoppas på lite tur nu :)
    Önskar dig en SKÖN PÅSK nu med mycket ledighet och sol.
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  20. For en fin bok ! Er gjerne med i utlottningen!
    Glad Påsk!
    Vh.Anne-Mari
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Å en ny fin trädgårdsbok :) Det vill jag inte missa så givetvis är jag med!
    Glad Påsk!
    //Ulrika

    SvaraRadera
  22. Böcker om trädgård och blommor uppskattas alltid :D Klart jag vill delta ! Perfekt en regnig dag !
    Kram
    Elisabeth

    SvaraRadera
  23. Tack för en underbar blogg!!Underbara bilder och härlig text.Är gärna med och tävlar om den fina boken.
    Glad Påsk hälsningar Lena
    lena.block.63@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Det skulle vara kul att vinna en sån fin bok. Glad påsk från

    Kirsten Jensen
    hrogfrujensen58@gmail.com

    SvaraRadera
  25. Så underbart vacker bok :) Glad påsk! //Victoria

    SvaraRadera
  26. Vore fantastiskt kul att få chansen att vinna denna bok! Vi köpte hus i maj-13 med en tillhörande näst intill igenväxt trädgård, som vi sakta men säkert försöker få nytt liv i. Underbart om man kunde få lite inspiration till trädgårdspårojektet genom boken. Drar mig en lott och håller tummarna! Glad Påsk!

    SvaraRadera
  27. Din blogg är så inspirerande så boken är nog pricken över i:et. Det skulle vara toppen att dra en vinstlott. Glad påsk!
    hälsningar
    Ramona

    ramona.kallstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  28. Självklart vill jag vara med! Så nu håller jag tummarna. :-)
    Allt gott!

    SvaraRadera
  29. Jag vill vara med på utlottningen! Och passar på att tacka för alla tips du delar med dej av! mainifaarinen@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Det var en bok jag inte sett förut ! Jag prövar lyckan och önskar glad vår!

    SvaraRadera

Jättekul att du vill skriva en kommentar till mitt inlägg ! Varje kommentar värmer i hjärteroten ! kram Isa