torsdag 22 november 2012

Lägg till ditt bästa julpyssel !



Inspirera andra med ditt bästa julpyssel !

Tyckte det var dags för en länksamling för julpyssel ... det är ju bara lite över en vecka kvar till första advent! Det finns ju såå mycket fint där ute i bloggvärlden .... så många inspirerande kreatörers alster som är värda att visas upp tillsammans !

Så lägg till ditt bästa julpyssel ...stort eller smått ... det behöver inte vara nytt ... bara du har gjort det själv och vill inspirera andra ! Lägg gärna till flera och sprid budskapet via din blogg genom att kopiera bilden för länksamlingen och länka hit !

Lycka till ... skall bli så spännande att se allt vackert julpynt ! 

Klicka på grodan och lägg till ditt julpyssels bloggadress (ditt inläggs länkadress ), ditt namn och din mailadress (syns ej) sedan väljer du bild. Det lilla röda x som kommer upp vid din bild när du är klar ser bara du som lagt upp bilden.

Ha det så gott !
Kram/Isa

Ett stort tack till alla som ville vara med och inspirera med sitt julpyssel - otroligt vilken härlig, kreativ länksamling det blev! Tack snälla !


19 kommentarer:

  1. Toppen! Jag satt och funderade på detta - att vi behöver en julpysselsamling här i Blogglandia. Ännu har jag inte fixat mitt adventspiff men ber att få återkomma när saker och ting är på plats.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag igen - kom på att jag hade lite sedan i fjol... Men det kommer nytt också såklart.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken bra idé! Jätte roligt att samla allt fint på ett ställe. Super! ska direkt lägga till denna länk på min blogg. Ha det bra! Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Jag har lagt in lite pyssel , kommer mera:)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  5. Åh, vad bra att du tog tag i en länksamling! =) Lade in både årets och förra årets pyssel, får se om jag hittar nåt mer.
    Ha det fint! /Caroline

    SvaraRadera
  6. Sikken en god ide. Jeg har lagt en ide ind fra sidste år, men mon ikke jeg finder på noget nyt meget snart :-)

    SvaraRadera
  7. Åhh, vad bra! Jag är sugen på att pyssla men får inga bra ideér. Underbart!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Vad roligt!! Jag lägger mig som följare och återkommer så fort jag har något att bidra med!!
    Ha en toppen helg.
    Lotta

    SvaraRadera
  9. Hej Isa
    Kul idé :)
    jag hänger på.....
    å missa nu inte....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  10. Bra Idé! lägger till mitt pyssel..:)

    SvaraRadera
  11. Dette var en virkelig god ide!! Her fant jeg masser av inspirasjon, og så tillater jeg meg å legge til en link.
    Titti-klem!

    SvaraRadera
  12. Hur gör man när man vill lägga till en till? Jag får bara veta att jag redan finns där.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  13. Det er en super god ide med en linksamling med julepuslerier. Jeg har været indenom flere gange nu, og det er super inspirerende. Jeg lægger lige mit julebord fra i går på :-)

    SvaraRadera
  14. Det går inte att lägga till för mig mer än en gång.den säger att jag redan har lagt till och sen kommer jag tillbaka till din blogg.
    Konstigt.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  15. Väldigt trevlig idé att samla alla jultips på ett ställe. Vill du vara snäll och ta bort nr 35 ....det råkade bli dublett ser jag. Tack !!!
    Juliga hälsningar Eva

    SvaraRadera
  16. Jättekul! jag länkar på min blogg och återkommer med mitt julpyssel lite senare.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  17. Fint med en inspirerande länksamling! Själv bidrar jag med ett mycket enkelt tips på adventsljusstake.

    Adventshälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  18. Hej,
    Jag är lite trög i starten, såg ju länksamlingen redan för flera veckor sen men har inte riktigt haft tid - men nu så!
    Julpysselsuget har väl sällan varit så på topp här som i år men jag börjar med lite från tidigare adventstider ;)
    Toppenidé detta!
    Kram Allis

    SvaraRadera
  19. Hej!

    Vilken fantastisk blogg du har!
    Hittade dig lite sent så jag skickar in ett litet nyårspyssel istället!

    Verkligen rolig idé för att hitta andra i vår gröna värld!

    Önskar alla ett Gott Nytt (blogg) År!!

    Camilla

    SvaraRadera

Jättekul att du vill skriva en kommentar till mitt inlägg ! Varje kommentar värmer i hjärteroten ! kram Isa